همشهری آنلاین: ششمین جشنواره فیلم «شهر» با تقدیر از ژاله علو، فاطمه معتمدآریا و محمود کلاری و زنده‌یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز همراه خواهد شد.

سینما

به گزارش ایسنا،سیدعلی احمدی در نشست خبری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اشاره به اینکه تاکنون زمان برگزاری این جشنواره متغیر بوده است، گفت: ما تلاش کردیم تا زمان برگزاری این جشنواره را ثابت کنیم و بهترین زمان برای برگزاری آن اردیبهشت‌ ماه است و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را در تقویم جشنواره‌های ایرانی قرار دهیم.

نشست خبری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر که از 9 تا 14 مردادماه برگزار می‌شود، با حضور سیدعلی احمدی دبیر جشنواره و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره با گروهی محدود ولی کاربلد کارش را آغاز کرده است، گفت: نکته قابل توجه در این جشنواره هزینه آن بود و علیرغم آنکه موسسه تصویرشهر زیرمجموعه شهرداری است اما هزینه جشنواره را از فروش بلیت در گیشه سینما تهیه می‌کند و به جز یک مورد که برای ساخت فیلم از بودجه‌های در اختیار شهردار تهران کمک گرفتیم از هیچ بودجه دولتی یا نیمه دولتی استفاده نشده است.

دبیر جشنواره فیلم شهر با اشاره به اینکه تاکنون داوران همه بخش‌های مختلف این جشنواره به جز بخش سینمایی آن اعلام شده‌اند، افزود: داوران بخش سینمایی این جشنواره را فریدون جیرانی، مازیار میری، منوچهر محمدی، فرهاد توحیدی، فرشاد محمدی، محمد احسانی و فاطمه گودرزی تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از جشنواره چهار بزرگداشت و نکوداشت خواهیم داشت که در مراسم افتتاحیه بزرگداشتی برای فاطمه معتمدآریا، حبیب‌الله کاسه‌ساز و در مراسم اختتامیه نیز نکوداشتی برای ژاله علو و محمود کلاری خواهیم داشت.

کد خبر 377714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha